Ce contine Agenda unui Marketer Online cu rezultate?


In ultimii 10 ani, de cand fac marketing online, am observat un blocaj de care cei mai multi marketeri nu reusesc sa treaca, si eforturile lor pe internet nu dau rezultatele pe care si le doresc.

In continuare vreau sa iti spun ce ii opreste pe majoritatea sa aiba succes in online si sa iti arat cum sa depasesti aceasta bariera...

Dar ma intai, da-mi voie sa-ti spun o poveste personala. Este o intamplare care m-a ajutat sa-mi imbunatatesc modul de lucru si care m-a “fortat” sa ma autodisciplinez in activitatea mea profesionala.

Sfarsitul unei luni m-a prins foarte aglomerat. Practic, trebuia sa termin rapoarte peste rapoarte si sa fac planificarile pentru luna care urma. Sunt convins ca asa se intampla si in cazul altor marketeri. Nu-i asa?

Pe scurt, tabele, rapoarte, facturi, statistici... lucrurile pe care le iubim cu totii. 🙂

Ei bine...  luna aceea am fost nepregatit.

Lucram in acelasi timp pe mai multe proiecte.

Unui client i s-a terminat bugetul stabilit si eu trebuia sa calculez si sa-i propun un buget nou pentru luna urmatoare. In tot acest timp, campaniile clientului erau pe STOP. Deci era foarte important sa rezolv situatia cat mai repede.

Nu m-am descurcat prea bine… pana am stabilit bugetul nou si am primit OK-ul final din partea clientului, au trecut vreo 15 zile.

Doua saptamani intarziere...

A fost una dintre cele mai tensionate perioade pentru mine. Am primit multe “suturi in fund”.

Miza nu a fost uriasa, dar nici mica. In final m-am revansat. Am propus actiuni noi si m-am implicat indeaproape de client pe termen lung.

Atunci am invatat o lectie valoroasa. Am trait pe propria piele consecintele unei lipse de organizare si planificare. N-a fost deloc usor.

Iti spuneam inainte de poveste ca am identificat un tipar. Un blocaj care ii impiedica pe cei mai multi sa aiba rezultate. Este un obstacol de care m-am lovit la randul meu, pana sa imi invat lectia.

Partea mai interesanta este ca blocajul de care iti vorbesc nu e usor de observat.

Este lipsa de organizare si planificare.

Lipsa organizarii in online te duce la rezultate slabe.

Cand nu stii ce ai de facut (dinainte) actionezi lent sau deloc.

Cand iti este clar ce ai de facut, pur si simplu faci.

Lipsa actiunii in marketing online costa foarte mult (bani, timp, nervi) asa cum s-a intamplat si in povestea mea.

Asadar, un marketer online care are rezultate isi planifica activitatea in agenda sa, in 6 etape sau pasi de-a lungul unui an calendaristic.

Pasul 1 - odata la 6 luni

Primul lucru pe care trebuie sa-l faci ca sa scapi de ceata si neclaritate, este sa analizezi odata la 6 luni care este contextul in care iti desfasori activitatea. Afla care este comportamentul clientilor tai pe internet. Cat de bine te situezi pe online fata de concurentii tai. Ce oportunitati ai de care poti profita. Fa acest lucru la inceput de an si la mijlocul anului. Sunt perioade mai linistite si perfecte pentru acest analiza.

Pasul 2 - odata la 3 luni

Scopul Marketingului Online este sa-ti ajute business-ul sa creasca. Vrei sa vezi "cu ochii tai" ca rezultatele pe care le obtii sunt valoroase. Astfel, este important ca tot la 3 luni, sa setezi obiective supreme, le zic eu. Acestea trebuie sa fie steaua voastra calauzitoare pentru tot ce faceti in online.

Obiectivele nu se vor indeplini singure, nu? Trebuie sa muncesti pentru rezultate. Fara munca, nu-i rasplata. Seteaza ce campanii si actiuni de Marketing Online vrei sa faci in decurs de un trimestru pentru ati atinge obiectivele. De asemenea, planifica dinainte toate materialele de continut pe care va trebui sa le faci in aceste 3 luni (newslettere, articole de blog etc.). Acestea trebuie sa fie strans legate de campaniile tale. La fiecare 3 luni, repeta pasul 2 de mai sus. Te va ajuta sa ai claritate mai mai mare.

Pasul 3 - in fiecare luna

Sunt doua lucruri pe care trebuie sa le faci lunar, incat sa ai certitudinea ca esti pe drumul bun.

Primul lucru este sa setezi un buget lunar de promovare online. Al doilea lucru este sa notezi la final de luna valoarea indicatorilor de performanta de Marketing Online.

Daca faci acesti pasi vei stii exact daca te indrepti sau nu spre obiectivele tale supreme, cum le zi eu.

Pasul 4 - in fiecare saptamana

Se zice ca omul supraestimeaza ce poate face intr-o saptamana si subestimeaza ce poate realiza in 5 ani. De aceea, saptamanal trebuie sa-ti setezi actiunile prioritare. Noteaza-ti ce vei face pentru campaniile tale. De asemenea, completeaza un calendar cu ce vei comunica in fiecare zi pe retelele sociale si pe toate canalele tale de Marketing Online. In felul acesta iti va fi mai clar ce, cand si unde vrei sa comunici.

Pasul 5 - masoara, masoara, masoara

Fii mereu in minte cu obeictivele supreme si urmareste cum fiecare actiune pe care o faci impacteaza indicatorii de performanta. Acest lucru trebuie sa-ti intre in obisnuinta. Este bratara de aur a specialistului de online.

Pasul 6 - imbunatateste

Daca faci toti pasii de la 1 pana la 5, vei avea o claritate incredibila pentru Marketingul Online al companiei tale. Vei stii un istoric al campaniilor, actiunilor, materialelor de comunciare si a rezultatelor obtinute.

Nu exista perfectiune. Mereu poti deveni mai bun si poti obtine rezultate mai bune.

Atunci cand am inceput eu sa lucrez in online, acum 8 ani, nici nu exista rolul de specialist de marketing online. Nu era de la cine sa invat desi imi doream asta. Asa ca am invatat prin multe incercari si erori.

In urma acestei experiente am creat instrumente si metode care ma ajuta in ceea ce fac zilnic pentru clientii agentiei. Acestea le-am pus intr-o forma fizica, intr-un sistem de planificare in 6 pasi.

Asa am creat singura agenda de Marketing Online din Romania, care te ajuta sa-ti organizezi si clarifici actiunile pentru un an de zile. Aceasta este in format fizic, o poti tine in mana si poti nota zi de zi in ea, ce ai de facut ca specialist de online sau antreprenor.

Este prima agenda de acest fel din Romania!

Agenda de Marketing Online are peste 300 de pagini si te va ajuta tot anul:

  1. sa-ti stabilesti directiile de comunicare si obiectivele;
  2. sa-ti planifici prioritatile;
  3. sa masori investitiile in promovare online;
  4. sa masori rezultatele si sa le imbunatatesti;
  5. sa stii in fiecare saptamana ce vei comunica si de ce.

In agenda vei gasi fise cu bugete de publicitate online, fise cu indicatori de performanta, calendare de Social Media si multe alte instrumente utile.

Impreuna cu agenda, iti ofer gratuit si un mini-curs video care te invata cum sa o folosesti.

Agenda va fi partenerul tau de lucru in fiecare saptamana, pentru tot anul.

Iata ce ai de castigat daca vei avea o Agenda de Marketing Online.

Daca lucrezi in marketing online, vei avea mereu o privire de ansamblu despre ce comunici, unde comunici, cat investesti si care sunt rezultatele dorite si obtinute.

Daca esti antreprenor sau manager, vei stii care sunt prioritatile echipei tale, pe ce se lucreaza, in ce se investesc banii si care sunt rezultatele masurabile.

Agenda:

  1. o poti folosi pentru business-ul tau;
  2. poti sa o oferi echipei tale;
  3. sau poti sa o faci cadou;

In general, o agenda simpla, de calitate, costa undeva intre 60 si 120 de lei. Pretul variaza in functie de marime, coperta, foi, cu pix, fara pix etc. Dar, din pacate, asta e tot ce primesti. Foi intr-o coperta. (si probabil un pix bonus :))

Agenda de Marketing Online Iti ofera ceva in plus. Ceva foarte valoros.

Agenda iti “spune” CE activitati sa-ti planifici in fiecare zi, astfel incat sa ajungi la rezultatele pe care ti le doresti.

Mai mult decat atat, iti spune si CE ar trebui sa planifici ca sa obtii rezultate in marketingul tau online. Practic, iti ofera un ghid pe care, daca il urmezi pas cu pas, vei obtine rezultate vizibile.

Imagineaza-ti ca ai in fata un model de planificare specific marketingului online. Acelasi model pe care si eu il folosesc in relatia cu clientii agentiei Loopaa.

Costul agendei este foarte mic, comparativ cu valoarea pe care ti-o poate aduce, completand-o timp de un an de zile.

Fizic, primesti o agenda cu mai mult de 300 de pagini si 2 fise anuale - “tablou de bord”prin care poti sa-ti masori rezultatele de la o luna la alta si stii exact unde si ce trebuie sa imbunatatesti.

Online - vei primi si un mini-curs video in care iti explic cum sa completezi agenda ca sa obtii rezultate maxime.

Practic, primesti un SISTEM de planificare, organizare si masurare a marketingului tau online de la A la Z pentru doar 149 de lei.

Pe final, vreau sa faci un exercitiu. Imagineaza-ti ca e finalul lui 2018. Si esti relaxat(a).

Pentru ca…

Undeva la tine pe birou sta AMO completata pe tot anul. Asta inseamna ca te bucuri de rezultatele celui mai bun an de marketing online de pana acum. Un an in care ai devenit mai bun... Un an in care ti-ai ghidat activitatea dupa un sistem bine definit si ai avut rezultate peste asteptari.

Cel mai fain e ca vei putea sa te uiti in agenda si sa vezi vanzarile de la o luna la alta, procentele de conversie si toti ceilalti indicatori care conteaza. Toate rezultatele intr-un singur loc. In agenda ta.

Le vei putea vedea tu in primul rand. Le vei putea arata altora in al doilea rand. Vei sti cu claritate ce sa faci mai bine pe viitor, de la un an la altul.

Daca esti manager, se aplica si in cazul tau. Pentru ca vei sti exact ce rezultate bune au obtinut colegii tai. Sunt scrise in agenda.

Daca aceste imagini te inspira, nu astepta si nu amana decizia pentru ca timpul trece. Da click pe butonul de mai jos si comanda cel putin o Agenda. Apoi, ne vedem din nou in cursul online gratuit despre cum sa o folosesti.

Mult spor!
Calin

cover-evenimente1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

4

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

pag6-7

VREAU AGENDA

*Agenda nu este datata. O poti folosi in orice perioada a anului. Este un planner complet de Marketing Online pe care poti sa-l incepi oricand.


P.S. Daca ai sarit direct la final iti sumarizez despre ce este vorba.

Un marketer de online are de facut urmatoarele lucruri pe agenda sa pentru a creste impactul comunicarii:

  1. O data la 6 luni sa analizeze contextul online al companiei (clienti, concurenti etc.);
  2. O data la 3 luni sa seteze obiective supreme, sa faca planul campaniilor si a continutului;
  3. In fiecare luna sa stabileasca bugetul de publicitate si sa masoare indicatorii de performanta;
  4. In fiecare saptamana sa stabileasca lista de prioritati si calendarul de postari pe social media. De asemenea, va implementa cele planificate;
  5. Fiecare actiune o va masura;
  6. Pe baza masurarilor, va testa si imbunatatii continuu actiunile de marketing online;

Toti acesti 6 pasi i-am cuprins in Agenda de Marketing Online care te ajuta sa-ti planifici practic marketingul online pe tot parcursul anului. Aceasta are fise de lucru, tabele si alte instrumente de planificare pe care sa le folosesti.

Odata cu agenda primesti si un curs online video, care iti spune ce sa faci pentru a completa agenda.

Agenda costa doar 149 lei si este un instrument foarte util pentru tine si echipa afacerii tale, cat poate fi si un cadou apreciat.

Da click pe butonul de mai jos si comanda o Agenda de Marketing Online, pentru plin de rezultate in online.

1

VREAU AGENDA

Copyright © Online Mastery